Vägen till lycka

R.E.H.A.B

Cha cha bloggen, det är jag här!

Fyfan vilken rehab man har varit tvungen att ta efter den här galna helgen som varit. Som jag skrev i lördags så fyllde ju slim år och det skulle ju firas, inte för att han förtjänade det riktigt men alla var ju törstiga så vi tänkte what the hell!

Tog ett frimurar föris @ Frimis och ladda krafterna som kom att ta slut strax efter utgången. Asså jag fattar fortfarande inte hur allt kunde bli så crazy för alla haha. Minns inte hur länge sen det var man kände en sån hi-kick i huvudet. Om jag inte pallar äta burger kings pommes med dipp efter utgången, ja då har något gått galet.

Ali hade bokat sviten till mig men jag hamna på golvet, vad hände där liksom?

Inte nog med det, alla hade minnesluckor dagen efter och Edin vakna med ont i käken och Slim ont i stjärten, några som hade tvåmanna partey tydligen...

PS. Jag tappade min älskade silverlänk med ett lädersnöre innuti på Platå förmodligen :( så om någon hittat den kan den ju GE TILLBAKA DEN :@

flippflippAshti AbbasAbu Hassan
2011-03-30 @ 11:33:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0