Vägen till lycka

Galen Helg!

Fy faan, vet inte om jag har blivit sjuk eller om det är en baksmälla som håller i för andra dagen i rad. Denna helg har i allafall inte varit som de brukar vara eftersom den här var heeelt crazy.

På fredagen bar det ut till EKH för att fira brorsan Milan som fyllde år. Blev lite fuud o dricka och vid tolvslaget stod de o sjöng för mig istället! Efter det åkte vi dragna in till stan to go crazy och vissa matade maskiner medan andra fick mat av dem!

Vaknar upp, det är lördag morgon och jag är skaapligt bakis typ hela dagen, eftersom jag inte festat på ett tag. Jag är nu tjugo år, vill spy och sova hela dagen men hussysslorna kallar, för jag ska ju gå loss ikväll med. Städar o fixar runt i huset och väntar in allt folk som ska komma.

Folket droppar in, dricker morsans tunga bål och frågar vad det är i. But whats in my cup stays in my cup! Folket är dragna och hungriga så ett tag efter blir det att slakta buffén. Mer dricka på maten och senare tårta men avslutningsvis slutar ju hemmapartajet med att ngn feg liten granne ringt securitas eller någon som kommer  och klagar om festen åt grannen, BUT HEY, THIS IS HOW WE DO IT. FINNS INTE SÄNKA MUSIKEN!

Efter detta bär det av till Platå för att hinka mer och get wiiild and so wasted.
Hade en underbar födelsedag och tackar alla Er som närvarade och gjorde den UNDERBAR♥
2011-02-28 @ 12:18:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0