Vägen till lycka

TAYLOR GANG OR DIE

Mina Taylor Gang tishor är nu klara och daaamn it they look nice!
Med tanke på att det är jag själv som designat dem så är det ju klart att de är så fina som de är ;)

Så se till och representera Taylor Gang och suporta Wiz Khalifa, perfekt att ha på sig när Wiz Khalifa kommer till Stockholm, Münchenbryggeriet den 21a november!

Dessa är självklart till salu och de storlekar som finns kvar nu är:
WHITE storlek
MEDIUM
BLACK
storlek MEDIUM+ (lite bredare än den vita)
Pris:
300 kronor

Buy Or Die ;)
Taylor Gang Tshirts
Taylor Gang TshirtsTaylor Gang Tshirts
2011-08-31 @ 15:17:24 Fashion according to me Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0