Vägen till lycka

We Go R&B

Var helt slut efter gårdagens pass så det blev att åka hem och kolla på Ironman 2 instead. Eller jag kan inte säga att jag kolla på den eftersom jag somna minst fem gånger under hela filmen. Jag har en tendens att somna nästan varje gång då jag ligger och tittar på film under kvällarna. Vill man somna är det ett bra sätt men vill man TITTA på filmen är det mindre bra...

Får kolla om på Ironman 2 någon annan gång för nu ska jag istället kolla på Ong Bak 3 eftersom det inte finns något annat att göra. So long!

Tinchy Stryder Feat. Taio Cruz  – Second Chance

Sean Kingston – Dumb Love

Tank Feat. Chris Brown  – Foreplay

Sammie – Gravity

Rock City – We Should Fuck

Mary J. Blige Feat. T.I. & Kid Rock - Care

Keri Hilson – Still a Girl

Iyaz  Feat Stevie Hoang - Fight 4 U

2010-09-10 @ 10:19:56 Mjusick according to me Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0