Vägen till lycka

Exhausted or what

Home again efter ett tröttsamt träningspass med Slimmen. Han hängde inte riktigt med i mina svängar men det är lugnt Pilee du kommer dit någon gång. Have faith don't you ever give up!

Nu är det chillhäng framför tvn som gäller. Är sugen på att sätta på någon film men det är nog ingen bra idé eftersom sannolikheten att jag kommer somna under filmens gång är väldigt stor.

Imorse ringde för övrigt någon och lämna ett röstmeddelande. Tyvärr prata hon så snabbt och typ viska så hängde inte med i hennes svängar men det var dock angående något jobb och hon ville träffa mig. Vem vill inte liksom? Så jag bad henne ta en kölapp, hehehe...eller?

Andrea Martin – Love Has Led Me Blind

Trey Songz – Love Me Better

Gyptian Feat. Maino – It’s You

Jermaine – Oooohhhh





Andrea Martin – Love Has Led Me Blind
2010-09-13 @ 23:27:01 Mjusick according to me Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0