Vägen till lycka

Ska uppträda på ladies night ikväll och...

Ska uppträda på ladies night ikväll och jag är sjukt nervös! Kommer vara en hel del milfs tillsammans med deras döttrar och det kommer bli värsta showen. Min outfit för kvällen är helt amaziiing och jag kommer stå i rampljuset inför tusentals med guzz som kastar rosor och underkläder på mig. Now I have to frääsch up, värma upp och tagga till kvällens show! Till alla Er som ska dit, missa inte att jag sitter och signerar min senaste bok direkt efter föreställningen! Nää skojar ju bara, typiskt sådant här man gör när man inte har en dator till hands och ligger och tittar på tv hela dagen. Hehe hörs då...

2010-09-24 @ 19:05:59 Mjusick according to me Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för uppträdande som du ska göra? :)

2010-09-24 @ 22:40:19
URL: http://fliesandfire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0