Vägen till lycka

Rainy day

Somnade återigen när jag skulle kolla på Ong Bak 3 och genom det jag hann se så tyckte jag inte att denna var så lik de tidigare två jag sett men kanske ändrar mig när jag kollat klaaart.

Med ett skit väder som detta blir jag alltid så trött och seg och får huvudvärk, so someone please throw some sunshine over here. Det är fredag och har inga planer inför resten av dagen. Skulle jag vara grym skulle jag stuckit till gymmet men eftersom jag alltid är så himla grym kanske jag inte behöver vara lika grym idag. Yeaah what do we say about thaat!

Ilya – Preapproved

Rihanna – Electricity

K-Young Feat. Crooked I – Love Drunk

Trey Songz – Massage
2010-09-10 @ 16:10:37 Mjusick according to me Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0