Vägen till lycka

Organic Cotton

I morse eller på förmiddagen kanske man ska säga, bar det av till stan på en snabb tur. Skulle till jojobobbobrorumommometot fastän jag inte behövde och det var knappast någon idé att jag ens stack för kom ju dit typ fem minuter innan det stängde...

För att ta vara på tiden kom jag på att det var något jag skulle kolla på stan eftersom jag behövde detta ting men självklart kom jag inte på vad det var. Gick runt för att komma på det men det sluta med att jag inte kom hem med det jag planerat MEN fick dock med mig ett plagg.

Kännde att detta var ett bra basplagg som skulle vara behövligt då min liknande tischa fått fläckar på sig som också kände att de ville stanna kvar. 99 enkronor betalar du för denna eller 198 femtioöringar om du föredrar att betala med dem så länge det fortfarande går! Plagget finner du at H&M.

Nu ett mellanmål sen lite träning, ciao!

Organic cottonOrganic cottonOrganic cotton

2010-09-14 @ 16:14:39 Fashion according to me Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

äre baajsET som sitter kvar ellleeee....

2010-09-14 @ 16:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0