Vägen till lycka

Dropping A HOUSE-Bomb

Börjar denna tidiga onsdag med rätt så oskön träningsvärk i kroppen en skymt av sol lite då och då utanför mitt fönster samt med att släppa en liten musikbomb. Min favorit av dessa fem blev La Roux - In For The Kill (Skrillex Remix), vilken blir din? Kanske inget över huvudtaget men du fick i allafall chansen att välja! Men för Er som kanske lyckades gilla någon av dem eller flera kan ni klicka hem dem genom att som vanligt klicka på låtnamnet. Now it's time for some lunch...


La Roux - In For The Kill (Skrillex Remix)

Afrojack - Take Over Control (Ian Carey remix)

Yves Larock - Don't Turn Back (Nari & Milani Remix)

Laidback Luke feat. Jonathan Mendelsohn - Timebomb

Kylie Minogue - Get Outta My Way (Daddy's Groove Magic Island Remix)
2010-09-15 @ 11:47:56 Godis att klicka hem Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0