Vägen till lycka

Jobbgarantin

Klev in i jobb"garantin" för ungdomar idaag och det verkar fan jobbigare än ett vanligt jobb. Skulle vara på plats vid klockan fyra men det blev inte min tur förrän 45 minuter efter...Tur va att min handledare var schysst och sa att jag var den mest ambitiösa personen hon hade haft hittills idag, sen är det en annan femma om hon säger det till varenda en.

Inte undra på att det kallas jobbGARANTIN eftersom man tvingas söka efter jobb i HELA landet. Snart finner Ni mig väl i Haparanda där jag tar hand om renar, heheh.

Nu sitter jag i Slimmens kontor och ska neråt mot tvättstugan för att se på när han försöker tvätta. Efter det blir det att trava hemmåt, få sig lite käk i magen, packa väskan och fortsätta det nyttiga livet med att besöka Actic!

2010-09-08 @ 18:10:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Josefine

HAHA, min handledare UFFE var ett jävla retard, så efterbliven. Jag bara satt & vred & vänd på mig i stolen & undrade om det var ett skämt, haha. Det va som att prata med en vägg, "eeh.. jaa.. ehm.. eller?.. eeehh" var typ det enda han kunde säga, han hade INTE EN ANING om vad han gjorde. Så jag är ännu mera förvirrad nu än när jag kom, de enda jag vet är att jag ska få pengar, huvudsaken!

2010-09-08 @ 18:41:07
URL: http://www.JosefineRudenstam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0