Vägen till lycka

I Think It's Over

Har precis tittat klart på SALT och believe me, den var värd att se! Det är i allafall vad jag tycker osåå och det är ju mina statements som gäller. You should have seen how my wife struggled and fought and I think she did it for me, hehee...

Inte för att det hade något med filmen att göra MEN medan jag titta på den så kom jag fram till att jag startar mitt nyttiga liv idag, IGEN. Efter att ha kollat på matprogram som är så intressanta haha och speciellt Jamie Oliver som försöker ändra ungdomars och vuxnas matvanor bestämde jag mig att jag nyss åt sista chipset och drack sista droppen läsk på ett bra tag! Leeet's go
2010-09-06 @ 19:54:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha rolig roy... vart i helvete laddade du ner SALT?!?!

2010-09-06 @ 20:26:44
URL: http://kagemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0