Vägen till lycka

Carlito Feat Laila Adele & Moms - Mitt land, Kartellen - Bort Med Alliansen

Alla ni som har chansen att rösta, se till att lägga er röst medan ni fortfarande kan! Sitt inte hemma och tänk "Äh min röst gör ingen skillnad för det är ju ändå så pass många andra som lägger sin röst". Men svaret är fel, det är så många som tänker precis sådär och struntar i att rösta vilket kan resultera i att det blir fel vinnare i valet 2010!

Lyft din röv och gå till din vallokal och lägg din röst på nästan vad fan du vill.(Är din vilja att stötta SD, så är du inte värd en vilja och din röst räknas inte...)

2010-09-18 @ 11:21:31 Mjusick according to me Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0