Vägen till lycka

DJ Fernandez

Efter att få ha gått fram och tillbaka i resecentrum, stått i kylan över en timma så är jag nu framme in Estocolmo! Det var faacked up knas med SJ idag. Alla tåg mellan Linköping - Norrköping hade gått bananaz och alla blev inställda och skulle ersättas med buss.

Stod och vänta på bussfaan över en halvtimma tillsammans med över hundra andra personer som råkat ut för samma sak. Konstigt nog verkade alla bussar åka antingen till Norrköping eller någon annanstans men inte Stockholm. Jag ville ju inte hoppa på och få vänta i Norrköping eller så istället, så när typ alla hade gått ombord på de olika bussarna började jag gå tillbaka till resecentrum och DÅ kom ett tåg som skulle åka klockan fyra och klockan var nu sex. Mitt tåg skulle åka fem men hoppade på den i allafall och kom fram hit vid åtta tiden och nuu är det full igenom lyssning av musik som står på schemat!

DJ Fernandez

2010-10-15 @ 23:17:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0