Vägen till lycka

Thats How We Do It In The Hood

O.M.G vad my back hurts as hell! Fia, where you at? Dags att få i sig en frunch, fixa iordning mig, inte för att jag behöver göra det men ah Ni vet man brukar säga såå.

Sen vidare till stan i det äckliga slasket för lite bankärenden och så vidare. Jag har ju fett med cäsh så alla pengar får inte plats på en och samma bank så har typ tre olika för att jämna ut det hela så att säga.

Planerar att ha en tävling på bloggen där man kan vinna en check på 100.000 kronor, jaa jag vet det är inte så mycket men va fa'aan tanken som räknas elleer?

Busta Rhymes & Reek Da Villian – No Love (Conglomerate Remix) KiD CuDi – Maybe Lupe Fiasco - SLR (Super Lupe Rap)
2010-11-10 @ 11:32:57 Godis att klicka hem Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0