Vägen till lycka

A though day!

Har jobbat hårt idag och testat på hur trädgårdsmästare har det om dagarna. Hjälpte till en god vän idag, vid namn Jay-Z som av misstag råkat ge ledigt till dem som tar hand om hans trädgård så han ringde mig och fråga om jag kunde göra en god gärning. Jag sa Yes Of course och fixa mig och blev upphämtad av min chaufför.

Väl där såg jag att han hade några svartjobbare som arbeta där och de var roliga och underhållande. Kommer inte ihåg vad de hette men en hette i allafall Selim!

Efter jobbet i Jays backyard bjöds det på en fantabolous dinner som tog lång tid att smälta. Chilla ner med lite med playstation och åkte vidare med mina beskyddare med stop @ Ikano bland annat.

Jag, tar det lugnt och läser mitt horoskop tillsammans med en kopp kaffe samtidigt som min beskyddare skjuter lite folk som gjorde intrång in our area, som Ni kan se skjuter han med EN hand bara!

Sa till Selim att om du ska fortsätta vara min beskyddare måste du göra något åt ditt hår och han fick depress direkt och funderade på hur han skulle göra med det.
S
Ali, my bodyguard and manager

Ash-T,  min bodyguard och evenemangsfixare

Ali i sin Gucci handduk.
 
En svartjobbare i sin D´brand tracksuit

Han i rött var en kontrollant och skulle checka om jobbet var okej utfört och han som försöker gömma sig bakom trädet är den där arbetaren Selim som han hette.
2010-11-01 @ 21:41:34 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha bra inlägg // nr1 bodyguard

2010-11-01 @ 22:18:33
Postat av: bodybuildern

haha

2010-11-02 @ 01:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0