Vägen till lycka

Travie Mccoy Feat. Bruno Mars - Billionaire

Fredagen var insane och intaget av vätska var lite för hög märktes det i slutet. Grattis till Milan som gjorde show. Han gör det när han vill, hur han vill och vart han vill! Natten slutade iallafall i en lägenhet i stan med fyra killar sovandes i en och samma soffa.

Igår var det bobakokisos(bakis) dag för dem som undra, förklarar därför varför jag inte hade orken till att skriva här. Startade med att ta en cerveza till frukost och blev sådär lagom skön, snackade igenom gårdagen och stack vidare till Sirkan och sen hem till mig.

Väl här hemma blev det att spela in en cover av favoriten just nu, Billionaire av Travie Mccoy & Bruno mars. Vi gjorde det jävligt likt om inte bättre måste jag säga och outfiten stämde typ prick utan att vi ens bestämt kläder... Får se om man kan lyckas föra över filmen till datorn, då får Ni se den väl omtalade covern!

travie mccoy feat bruno mars - billionaire

Idag blir det plugg, plugg och bara en jävla massa plugg...

2010-05-09 @ 12:09:18 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sofia

vilken fin bild på dig o sirriiis!

2010-05-15 @ 12:55:11
URL: http://sofiaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0