Vägen till lycka

Solsting

Sicken tur baldansarna hade då. Jag som hade hoppats på regn...eller? Som tur var fick jag själv lite sunshine och tog promenixen in till stan med min vapendragare. Efter ett X antal minuter var vi framme, gled runt och hade lite windowshopping innan krubbet.

Timmarna rullar och funderar över vad man ikväll ska göra. Suget för dimman finns där inne men vill ändå inte komma ut av någon anledning. Känner på mig att det kommer bli skojj så det blir funderaren som gäller.

            Bob Sinclar – Mr. Tambourine Man (Benassi Bros. Remix)
      
Modern

2010-05-22 @ 18:08:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0