Vägen till lycka

Sunshine and house

It's sunday och en bra sådan till och med! Söndagar brukar annars vara tråkiga, sega, gå åt till att plugga och slutet på helgen. För mig blev det en skön sovmorgon och vaknade upp av solsken. Började pumpa house, gjorde i ordning mig och stack vidare för att träna. Jävligt segt efter en fyllehelg men skare va så skare!

Ikväll bojkottar jag allt som har med skolan att göra och njuter istället av det vackra vädret och denna musik, tycker att Ni borde göra detsamma! Vad vore världen utan mjusick? Probably nothing...

★Luis Lopez Vs Jesse Lee - Is This Love (Chuckie Remix)★

★Jerry Rekonius Higher (Original Mix)★

★ Jerry Rekonius - Feeling Good (Original Mix) Preview ★

★Sidney Samson ft Sicerow - Fill U Up (Original mix)★

★Chris Reece - Salvation (Dabruck & Klein Remix)★

★Stereo Palma - Andale (Malibu Breeze Mix)★

★Estelle ft. Kardinal Offishal - Freak (Kid Kaio remix)★
2010-05-02 @ 18:05:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0