Vägen till lycka

Bye Bye NK

Snacka om att vakna ur hell imorse! Jag pluggade till två inatt och kände att fem timmars sömn får räcka och sätter klockan på 06:50 tror jag för att i lugn och ro fixa mig och dra till skolan.

Jag vaknar kollar på en klocka vid fönstret och ser att klockan är 07:50 men får för mig att klockan går fel och fortsätter sega. Någon minut efter inser jag att klockan är så mycket och jag cyklar fort som faan till skolan eftersom provet börjar 08:10. En cykeltur som brukar ta runt en kvart lyckades jag skära ner till typ sju min, najs!

Så jävla gööött! Förhoppningsvis no more naturkunskap ever in my fucking liiiife!!!!
Naturkunskap

                     
2010-05-11 @ 20:50:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0