Vägen till lycka

Katedralskolan I Linköping

Visste du att ibland säljs en vara med bytesrätt. Det innebär att du får en viss tid på dig att tänka över ditt köp hemma innan du bestämmer dig. Skillnaden jämfört med öppet köp är att du inte kan kräva att få tillbaka pengarna. Istället får du ett tillgodokvitto som ger dig rätt att köpa något annat i samma affär för varans belopp. Ett sådant tillgodokvitto gäller i tio år. Både när det gäller öppet köp och bytesrätt måste du lämna tillbaka varan i samma skick som när du köpte den! Ja det hoppas jag verkligen att du visste...

Aa det här är typ det enkla av allt som försöker åka in i hjärnan just nu!

Dagens kap och marknadsföring. Gjorde lite business, företag emellan och kom hem med den här sköningen. Måste ju marknadsföra skolan liksom, nu när snart den skönaste av dem alla snart lämnar stället, det vill säga MIG! Företaget heter Magnitech UF, företaget som avgudar Gymnasiehäftet 09/10 UF! 
Magnitech UF

2010-05-04 @ 21:53:26 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Joel

SNYGGT ROY!!! :D

2010-05-24 @ 23:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0