Vägen till lycka

F.L.I.P.P.I.N.A.T.I.O.N

Att ta dagen som den kommer visade sig ge riktigt najs resultat. Minns inte riktigt vad som hände igår på dagen men det blev ett besök att systemet och ljudet man hörde där inne var som en orkester, alla flaskor som slog mot varandra och allt folk som droppa in en efter en.

Visste inte vad vi skulle göra på kvällen då vi inte brydde oss så mycket men till slut blev det att gå loss till max och tog en spontan utgång att NH. Vilken jäävla kväääll säger jag bara! Selim var taggad och tankad och flippa som aldrig förr, härligt att se och vi alla vände verkligen stället upp och ner. Inte alltid det brukar vara kul på NH men igår då var det fan house som spelades och som sagt, det balla uuur.

Hemgången skippar vi men innan den blev det ett besök vid Lillys Gatukök för lite fyllekäk. Dit är stället ni framöver ska gå, smaken, priset, kvalitén, snygga personalen, aee bättre är svårt att hitta faktist!

Idag blev det bakishäng för Selim så jag joina honom och gick in till stan för att finna min kostym och visst hitta jag den. Så jävla fläsh, 10 poängare till mig den 11e juni och resten av alla årets dagar. Tack,tack.



Espressohouse

2010-05-01 @ 21:26:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0