Vägen till lycka

Våffeldagen it is!

En naajs dag skulle jag kunna sammanfatta det. Igår satt jag från typ sex på kvällen till cirkus ett på natten och pluggade kemi eftersom jag hade prov idag. Hur gick provet, är då frågan. Svaret är att det gick ganska så bra men inte så bra som det kunde ha gått? Jag undrar varför man(iallafall jag) börjar råplugga typ precis dagen innan ett prov.Råder andra att inte göra det! Får försöka med en förbättring i hädanefter...

Aja blev en slapp dag anyway. Tog trippen in till stan, deala lite med brodern och sedan blev det träning. Nu är jag hemma har precis käkat och avsluta det hela med dessa delicious våfflor. Standard VS Choco

Stevo en töng säljare, thats what they call him.


Nu är ju frågan om det blir dimman eller inte dimman, jag är ju trots allt ledig imorgon!
2010-03-25 @ 19:38:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0