Vägen till lycka

Levi Strauss

Oh boy! Vilket vackert väder, solen skiner idag! Mitt seminarium gick väl okej, det var flummigt men vi lyckades komma igenom. Dock gick nästan hela timmen åt att prata åt ipredlagen, lagen som vi alla fullt följer...eller?

Anyway slutade lite tidigare idag så tog på mig glajjorna ut i solen, vandra in till stan för en snabbrunda, skulle leta ringar men ingen som jag ville ha passa mina fina små fingrar. Nu har jag precis landat innanför hemdörren och är skapligt hungrig, magen bara skreejker efter mat.


Här har vi en tung bild på mig från lördags när det blev wildin out. Levi's ville sponsra mig så jag tacka ju inte nej direkt. Bilden är tagen från Emelie&Fridutts blogg. Varsågod tjejer här har ni millions of tittare!


Har jag någonsin sagt hur mycket jag älskar kvinnor? Especially today (fjäsk hihi)
2010-03-08 @ 15:55:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0