Vägen till lycka

Shanaz Bananaz Lantra

Dagen har hittills börjat good. Vaknade för en liten stund sen med solsken på ansiktet så nu är jag brun o fin. Tänkte att jag nu skulle ta en lång dusch, tvätta mig lite extra bakom öronen och allt de där och njuta av denna vackra dag.

Idag fyller min kära cousin ShanazBananaz 20 helt galna och onyktra år, så ett stort grattis till dig appa! Känns som att det var igår när vi hade picknick i Greboskogen och leta efter flintasten i bäcken och så minns man ju när vi gick och skulle knacka påskgodis. Då dem såg mig som påskkärringen, mindre kul. Ajaa ikväll blir det wildin out A.K.A going bananaz!

Vi two på pre-party a la casa di Axwell!


 
2010-03-06 @ 12:00:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: shanaz

hahhaa " titta vilka söta tjejer de kommer här"

Du är för cute...

massa kääärlek

2010-03-06 @ 15:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0