Vägen till lycka

Don't leave me here dancing alone

Börjar bli smått irriterad över att man endast har en lektion på fredagar, en lektion för mycket vill säga. Igår blev det ju bananaaz @ Sliver med föris @ Simon + e. Droppa in lite efter 12 skulle jag tro och då var det rätt så torrt där inne men ju mer klockan ticka desto fler katter titta in. All eyes on me as usual men fan va stropp jag var igår haha! Sorry men var tvungen att testa på det, I'm a shyguy otherwise.

Rörde oss senare mot Milans pärla och gled till donken i Ryd för lite käk. Kom hem efter 4 någon gång, kanske somna cirkus 5 och gick upp klockan 8. Detta innebär ju att jag sovit dryga 3 timmar men vakna ändå piggare än vanligt. Stack till skolan på EN lektion, tog lunch och sedan blev det en stadsvandring med Dagge.

Vad som händer mer idag har jag ingen aning om men oddset på att jag däckar snart är väldigt lågt.

Sean Kingston Ft. Justin Bieber – Eenie Meenie


Johnta Austin Ft. Justin Bieber - Never Let You Go

Drake – Over

R. Kelly – Tonight

Akon - Party Animal (Prod. David Guetta)
2010-03-05 @ 14:49:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Veronica Pain

Tackar så mycket! : )

2010-03-05 @ 17:33:53
URL: http://veronicapain.blogg.se/
Postat av: THINiiii

Så bögen milan drog ut igår? hahahaha

2010-03-05 @ 18:49:16
Postat av: Roy

Ja fan, han är ute varje dag känns det som. Träffade honom där nere blev inte chockad direkt.

2010-03-05 @ 18:56:36
URL: http://lifeofroysan.blogg.se/
Postat av: THINiiii

Vilken bög.. Han sa till mig att han va seg och trött ;)

2010-03-05 @ 19:44:08
Postat av: Roy

Det är Lemi vi snackar om här;)

2010-03-05 @ 19:47:36
URL: http://lifeofroysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0