Vägen till lycka

I got my danceshoes on for you and no one else

Blev till slut dimman igår but sober! Tog en runda till Platens för att checka in realeasefesten för The Majority Says. Hey lite gratis reklam till er! En skön grupp faktist och najs musikvideo hade de kommit fram med också, önskar dem god framgång i framtiden.

Efter det spenderades resten av kvällen på Sliver med lite people. I helgen blire party party party för slimmen som fyller år idag! Fan va najs med en ännu en langare...

Lika najs är det att långhelger, är ju ledig idag och det passaar inte bättreee än så. Ska snart ta mig en feting frukost, packa mitt pick & pack och dra ner till staden för lite träning sen checka in hos brorsan som åker bort i helgen. Vad betyder det? I got the crib for myself and that's mean that I'm gonna have a party twentyfourseven, just follow the bass!!! 

On with the partyhat!
2010-03-26 @ 11:41:27 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sofia

gillar partyhatten roy!

2010-03-26 @ 17:01:24
URL: http://sofiaadolfsson.blogg.se/
Postat av: sofia

japps, kommer till dig nu då! be prepared!

2010-03-26 @ 18:47:08
URL: http://sofiaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0