Vägen till lycka

Tryggheten från gammla dagar

Av någon anledning känns det som om det vore söndag idag men det är ju lördag. Kan ju bero på att jag var helt ledig igår och fick mig en långhelg:)

Än så länge har det varit en rätt chill dag. Vakna runt 11-12 tiden och tog mig en feting lunch, vila kroppen lite och cykla in till stan för att träna. Biffmeister är på gååång säger jag bara! Att solen visar sig allt mer nu är ett stort plus i kanten



Vad som händer ikväll återstår att se, kan bli chill, kan bli schtek eller en helt annan lek.

Akon – Complete


Alexis Jordan – Happiness

Babyface – Flashback

Corey Latif Williams – Rock It

Frankie J – When Love Rings Your Bell

Monica – Mirror
2010-03-20 @ 17:33:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0