Vägen till lycka

U Us Ush Ushe Usher

Ich habe trainiert und bist sehr müde. Kan det vara rätt? Hoppas på det. Har precis tryckt i mig food fastän det inte ville ner. Känns som om något är fel, kanske börjar jag bli sjuk eller är det någon depress som är på gång, ingenting jag kan svara på iallafall. Time will tell.

Ikväll ska jag försöka sova tidigt...eller? Veckan har gått rätt så snabbt ändå, redan torsdag imorgon vilket är den äckligaste dagen på hela skolveckan. Men aja nu drar jag anyway

Usher – Just Be You

Usher – Lay You Down

Usher – Mars Vs. Venus

Usher – OK


Tjingeling

2010-03-03 @ 22:24:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0