Vägen till lycka

Snickers

Skön dag today as weeell! Börjar morgonen med en liten presentation i marknadsföring som gick helt okej, lite matte på det och sen typ kollat på FN-rollspel mestadels av dagen MEN slutade med att alla småföretagare samlades och käka tårta och drack saft, den Ni!

Samlade ihop ett sällskap och gick in till stan inte för att jag ville och jag ångrar det nu i efterhand för jag hitta en riiiiktigt läcker skinnjacka som passa mig perfekt och så var den på rea dessutom. Jag vill ha den men det kommer att svida ganska så hårt i vilket fall som helst, om jag köper den eller ej...

Efter att jag samlat på mig ännu lite depressioner så gick jag och babalicious ner till gymmet och pömpa sönder, ouuf var det vi som fånga blickarna eller ;) Gick efteråt och hälsa på brur en snabbis sen hemmåt och nu väntar dilemmat, dimman eller inte dimman? Återstår att se, nyktert tillstånd i sådanafall självklart!

Sponsorerna fortsätter att trilla in...

2010-03-18 @ 20:14:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0