Vägen till lycka

När John Blund sviker mig har jag MacGyver

Onsdag idag men känns värre än en seg torsdag. Fick inte mycket sömn inatt, kan det bero på att det var fullmåne? Mjo det var det nog. Slog på tvn och kollade på ett avsnitt med min vän MacGyver, synd att jag bara kan kolla på det när jag har lov eftersom dem valt att sända det så lämpligt. Somna som tur var någon gång i allalafall. 

Gick upp när "we are the world" sakta börja sättas igång på telebobon , fixa iordning mig och gick till Sirkan för att bila till skolan. Kände ganska så snart hur ögonlocken ville lägga sig över ögonen och ta en paus. Vi hade ett rättegångsspel på rättskunskapen idag som gick super, jag fick agera två vittnen. Max som ville vara åskådare somna på bänken och snarka som fan när kamerorna var igång. Klara hur som helst av dagen.

 

Något annat väldigt najs var att jag hämta ut studentmössan i skolan idag, den var riktigt fläsh! Så jag, min hojj(som jag inte träffat på mer än en vecka) och studentmössan tog oss turen hem i vårsolen och här är jag nu.

Det är ett snyggt och fläshigt motiv på det svarta tyget men som inte synns på bilderna. Ser nästan ut som motivet på kartongen. Får ta mer bilder när kameran är igång.


2010-03-03 @ 16:58:38 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Hanna

Kanske för 2-3 veckor sen. Guld med studentmössan förresten :)

2010-03-03 @ 21:23:51
URL: http://alivebutnotamused.blogg.se/
Postat av: Jessica

åh jag hämtade också ut min mössa häromdagen, känns helt sjukt :)

2010-03-09 @ 17:31:17
URL: http://ohsweetmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0