Vägen till lycka

Krönika it is

Yeah äntligen har man lyckats komma hem! Så fort jag satte mig på hojjen och skulle trampa, vad hände då? Jo cykelkedjan hoppa och inte gick det att sätta tillbaka den... Med detta problem fick jag alltså gå den större delen av min väg hem men kom sedan på att jag kunde köra sparkcykeln vilket jag gjorde och som därmed gav mig en snabbare och mindre jobbig färd. Dock vet jag inte hur det såg ut för dem som såg det but who careees.

På tal om ingenting, idag var det ju återigen en lovely sunny day, fler sådana skulle uppskattas! Om man kanske skulle ta och skriva krönikan nu som skulle vara inne i fredags. Fint folk gör allting sent...eller?



Justin Bieber Feat. Jessica Jarrell – Overboard
Jagged Edge – Lay You Down

Claude Kelly – Immortal

Lloyd Feat. Twista – Bad Girl (Freaky Girl)

K-Young Feat. Yung Berg , Hot Dollar & One-2 – Pussy Pop

2010-03-16 @ 15:53:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: tove

öj öj lever handskarna än?! hahaa (:

2010-03-17 @ 16:20:16
URL: http://tovestolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0