Vägen till lycka

I've got sunshine, on a cloudy day

Underbart väder today as well, kan inte bli mycket bättre. Eller jo, någon kanske skulle kunna ta och torka bort slasket som existerar. Slutade klockan 12 idag och det var ju hur gött som helst och på det så har jag ju ledigt imorgon, ännu mer göttt.

Vet inte riktigt om jag ska klippa håret eller ej. Svår fråga det där och jag har ju tyvärr inte svaret. Klipper jag mig så vill jag ju klippa lite kortare och fixa en skön frisyr sådär, jag är ju frillmeister. Kom med din åsikt och ge mig tips om du har några, dock ej snäägget!

2010-03-09 @ 15:10:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0