Vägen till lycka

In action

Alltså klockan typ ringde inte imorse så jag missade min enda lektion, too bad:( Så nu är jag här hemma, haft sovmorgon till typ 12 och även hunnit få ett snabbt besök av Lambert i typ en minut.

Killen ska ju iväg till Phuket för att "träna" thaiboxning och hans jobbarkamrater ska vara där som moraliskt stöd och pusha honom...eller? Nae jag tror han ska fucka ur på sina besparade pengar och steka loss där borta. Kasta pengar på crack, skumpa och ladies in the alley.

Folk undrar hur han lyckas sälja mobiler till folk. Ja så här går det till när de tvekar på att köpa...
  
2010-03-02 @ 12:48:42 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0