Vägen till lycka

Home Sweet Home

Efter en hel daag i Norrkan är man nu hemma. Det var jävligt jobbigt att sitta där i alla de där timmarna men det var ändå kul att titta runt och se resten av Östergötlands småföretagare. Det fanns ju ett par katter om man säger så alltå.



Har nu lite beslutsångest inför kvällen. Det verkar som om alla ska till I Love House ikväll och jag vet inte om jag ska dit eller ej, jeffla fifan. Drar jag dit och det är tråkigt kommer jag ångra att jag stack och om det är kul och jag missat det kommer jag ju ångra att jag inte stack! Ööösch jag är ju så jävla trött egentligen och jag har inte ätit ätt jääävla skit idag...

2010-03-12 @ 20:24:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sofia

Du får inte glömma att äta roooy, inte bra haha :D hoppas du hittade något kul att göra sen i allafall.

2010-03-13 @ 09:33:46
URL: http://sofiaadolfsson.blogg.se/
Postat av: Adam

Tjena, undrar hur mycket ni tjänade på erat häfte?



Peace

2010-03-15 @ 20:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0