Vägen till lycka

Du gick ner från bergstoppen till havets botten.

Sitter här denna ljuva natt och gör ingenting. Eller jo föresten, jag har en tandborste i munnen och har borstat i sisådär en kvart snart. Nu ska jag spotta BRB...(en minut senare) okej tillbaka!

Tja, idag har jag faktist inte gjort mycket mer än inte ett skit, bara varit hemma och tagit det lungt, käkat bakad potatis med skagenröra och toppa det med filmtittande och lite nyttig fruktsallad. Jag var ju ledig idag/igår och det kunde inte kommit mer lägligt. Igår (torsdags) blev det ju dimman till slut men jag var så sjukt trött och opepp så det blev ingen höjdare...

Jag hade ju tänkt ta en fika efter jag vet inte hur länge faktist men Milan ringde ju inte mig. Rykten säger att han fika ändå, tack så mycket...

The Perishers - Trouble Sleeping

2010-03-20 @ 01:01:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: haha ja eller hur!

2010-03-20 @ 01:50:28
URL: http://sandraisabellagoransson.blogg.se/
Postat av: Bella

bra låtval roy

2010-03-20 @ 10:33:04
Postat av: Roy

Bella när brukar jag ge något annat än bra ;)

2010-03-20 @ 12:36:47
URL: http://lifeofroysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0