Vägen till lycka

Dagenefterhänget

Bugar och bockar för gårdagen, för igår var det faktist jävligt kul måste jag säga. Det blev ju som sagt fest á la casa di Agerås med trevligt folk med partyhumör. Till en början kanske vi var lite mer än 10 pers som senare kom att bli 30+ ? Ingen aning men utfööör gick det iallafall. Daggeboy fyllde år så han körde loss som aldrig förr!

Men roligast var nog efter stängningen då vi blev som barn igen och flumma runt, tog vimmelbilder och var allmänt jobbiga, HAHA! Kvällen slutade med 3 mysiga killar i kallingar sovandes i en soffa.

Vaknade tidigt på morgonen, kollade in bilderna vi tagit utan att komma ihåg hälften av dem, samlades sedan runt soffbordet för att dela gårdagens minnen och därefter vandra folket in till stan. Min dag spenderades iallafall först med lite sömn på ytterliggare en soffa och sedan ute på ikano!



Justin Bieber – Somebody To Love


Chris Brown – Sex

Lloyd – Set Me Free (Feat. Mystikal)

Omarion – Last Night (Kinkos) Remix (Feat. Snoop Dogg)

Sean Paul – Fire Brigade

Akon Feat. Quentin - DJ

Chris Brown – Perfume (Feat. RichGirl)

Chris Brown – Say Aah (Feat. T.Breezy)

Jason Derulo – In My Head (Remix) Feat. Nicki Minaj

Usher – Guilty (Feat. T.I.)

Usher – Making Love (Into The Night)
2010-03-14 @ 18:02:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0