Vägen till lycka

Brottsoffren är de som straffas

Sitter här och avjuter en soppa med innehåll av potatis, broccoli och morötter, väldigt smarrigt! Spotify är på och har en himla massa artiklar att läsa till mitt seminarium i Rättskunskap imorgon. Jag orkar ju inte ens läsa en tidning, hur ska jag då orka läsa alla dessa artiklar.

Att jag använt dessa artiklar som underlägg visar hur starkt jag bryr mig om det. MSN tummen upp(Y)


HAHA! Hittade även denna video på min mobil idag. Man ser inget, men det var musiken jag villa fånga. Det är i bilresan in till stan för att spåra ur. Låtvalet kunde inte ha varit bättre, passade perfecto. Vi var på gåång, Igårkväll hände allt som skulle häända!

2010-03-07 @ 20:13:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0