Vägen till lycka

Back on track

Efter att ha levt som ensamstående i några dagar är jag nu back on the old track så att säga. Har varit väldigt sköönt att vara "ensam" i några dagar men ändå så blev det lite tomt.

Efter en låång powernap är jag som sagt tillbaka i skiten igen! Orkar verkligen inte plögga men måste läsa rättskunskap. Det är intressant på ett sätt men jobbigt på ett annat.

rättskunskap


Lloyd – Escape In This Love

Tyga Feat. Lloyd – First Timers

David Guetta Feat. Fergie, Chris Willis & LMFAO – Gettin’ Over

Backstreet Boys – Rebel

Flo Rida Feat. T-Pain – Zoosk Girl

Iyaz - Take Your Breath Away

Colby O’Donis – Texting Flirtation

Sean Kingston – Electronic Music (snippet)

Will.I.Am – Fly Away
2010-03-29 @ 21:42:42 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0