Vägen till lycka

Klubben igen

Vädret är skit men jag lever ändå för jag är glad som faaan. Varit i skolan rensat skåpet, gett en notis till kommande användare av mitt skåp. Lyckan kom när jag först besökte vissa lärare och sedan gick till studievägledare och kolla in de satta betygen. GODKÄNT i Matte C gjorde allt och MYCKET VÄL GODKÄNT i Projektarbete satt inte helt fel heller.

Dansa är kul men jag föredrar att supa! Nu kööööör vii, 4 dagar kvar efter denna.

Afrojack feat. The Partysquad – Drop Down (Hitchcock Saturday Night Fever Edit 
    
knölsvan


Berg
2010-06-07 @ 18:39:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0