Vägen till lycka

Tiden går fort när man har roligt

Livet går snabbt nu och jag hinner knaappt med det. Problem uppkommer och problem löses, men jag citerar Sirkan, "Man har bara sig själv här i livet" Såå tänk på dig SJÄLV i första hand ;)

Sommaren har varit awsome hittills och den börjar bara bli bättre, sola och bada med en piña colada vad mer behövs? Ingenting egentligen och jag mår så himla bra att jag inte hinner med bloggen ens, då mår man faaan i mig bra!


Edward Maya ft. Vika Jigulina - Stereo Love (Mark Pride 2010 Remix)

Diddy - Hello Good Morning (Chuckie's Bad Boy went Dirty Dutch Remix)

LMFAO - Suck To Be You (Prod. By Logan De Gaulle)

R.I.O. - Hot Girl (Olav Basoski Remix)
2010-06-24 @ 12:21:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0