Vägen till lycka

24 degrees celcius

Gårdagen bestod av att vara bakis till max och inte nog med det var man tvungen att hjälpa brodern att flytta ut från sitt gamla crib till sitt nya. Säger bara en sak, kommer spendera mååånga dagar och kvällar där. Party? Inga problem, jag fixar. Cribbet var väldigt läcker med typ 20 tusen fönster som släppte in ljus.

Idag skiner solen för att jag är ledig idag men dock vet jag inte vad jag ska göra av dagen men ska förbi lämna in böcker, dra en träning och hänga i relaxen. Aaaadå!

3OH!3 – Déjà Vu

Jason Derulo – Getaway

R. Kelly – Love on The Freeway (Feat. Bobby Valentino)

Taio Cruz – Higher

Elephant Man - Just Can't Satisfy

T-Pain – This Instant (Feat. Sophia Fresh)

Sean Paul - Get It

Christina Aguilera – Prima Donna (Feat. Lil Jon)

Nicole Scherzinger – Nobody Can Change Me

Ne-Yo -- Beautiful Monster
2010-06-02 @ 11:07:15 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0