Vägen till lycka

Sommarlov?

Neeeeej jag har åkt på någon bacill, inge vidare... Men kan det stoppa mig? Helll nooo!

Vad gör jag om dagarna undrar Ni säkert och svaret är att jag knappt själv vet vad jag sysslar med. De senaste veckorna/dagarna har varit fullbokade, studentfirande dag in och dag ut har varit prio ett. Vilka faacking dagar säger jag bara, minne för livet och hela big family and friends gjorde den verkligen oförglömlig för mig!

La Liga

Vad händer nu då? Ingen skola, gymkortet har gått ut, inget jobb, bara en massa lediga dagar. Leva livet, nu kööör vi!

Travie McCoy feat. T-Pain & Gucci Mane - Billionaire (Remix)



Blev påmind att det är sommarlov men sen fick en funderare, är det verkligen sommarlov för mig? Har ingen som helst aning azz...
Sommarlov...eller?
Hur jag fångar första målet,sååjaa!




2010-06-15 @ 20:42:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0