Vägen till lycka

Peace & Love, Nu Kör Vi

Storbloggarn har tagit sig en sköön relaax de senaste dagarna för att tagga till och förbereda mig inför Peace & Love. Idag blev det första besöket borta i Varamon för detta år och flera besök lär det bli!

Känslan jag har just nu är obeskrivlig och den känns skön men ändå osköön men den ska förbli skööön. Har packat för fullt och tror att jag har tagit med mig för mycket eller jag VET det men får se hur det ser ut för resten av folket o såååå... BUT nu är jag äntligen klar och det ser ut som att blir att dejta sängen inom några minuter!

Kommer bli ungefäär en veckas uppehååll här på bloggen så Ni får hålla ut och jag ska hälsa Jay-Z och alla andra skööna artister från Er, V.I.P inga problem!





Tjatja bloggeen...
2010-06-29 @ 00:25:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0