Vägen till lycka

Början på något gott

Denna hetta och alla dessa lediga dagar tar kål på mig men jag antar att det är så det ska varaaa. Har fixat till brorsans lägenhet två dagar i sträck och theres more to come. Igår blev det att organisera hans garderober, alla kläder i färgordning. Inga problem, kag fixar! Men tror nog att han förstört upplägget i garderoberna redan.

Idag var det lika vackert väder som bjöd på träning, stek i solen och kortkort. Många nya ansikten tittar fram och säger hellow, man chillar och tar emot det med ett najs flow. Så vad har kvällen att erbjuda? Ingen jeffla aning men någonting will happen!

Har inte tagit bilder på länge men batteriet är slut och orkar inte ladda det men...orken kommer väl snart.

2010-06-03 @ 21:25:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Nilsidun

Interesting. No more comment :)

2011-03-15 @ 08:12:33
URL: http://nilsidun.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0