Vägen till lycka

Så molnigt men ändå så varmt

Första gången på "sommarlovet" som jag vaknar halv tre, jätte siickt. Måste nog vara att det var varmt och skönt och fläkten blåste så najs mot min bara kropp. 30,3 grader i mitt rum och 35 grader utanför tydligen och då ligger inte solen där... Nu pallar jag dock inte trycket så det blir att dra iväg och bada. En för alla, alla för Roysan. Ciaooo.

Även Hannah Montana ska få sin plats på Lifeofroysan!
Hannah Montana Feat Iyaz - This Boy, That Girl
2010-07-10 @ 15:22:34 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: becca

hahaha nej det är det faktiskt inte..

2010-07-10 @ 15:47:53
URL: http://kagemyr.blogg.se/
Postat av: sofie

Haha jag var väl det. Jo jag känner det med... men vet inte om jag vill blogga på devote eller blogg.se hehe, och om jag ska byta namn på den. Får se hur det blir ;)

2010-07-10 @ 17:44:21
URL: http://sofish.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0