Vägen till lycka

Äventyret fortsätter

Tiden bara går undan och till skillnad från där hemma hittar man på något här varje dag. Även fastän man inte gör något speciellt så är det underbart. Miljön, folket, stämningen får en att känna sig utomlands och med tanke på att det är en ö som ligger lite ifrån resten av Sverige så säger vi att vi är utomlands!

Skön, fläshig kille who is livin the life!
Visby
Making a living at Hamnplan 5, det är här jag kommer spinn some shit!
Hamnplan 5
Nere víd hamnen
Hamnen
Ingrossoooo
Ingrosso
Delicious ribs at O'learys
O'learys
Noel funderar, ska jag ta över Hamnplan eller Tofta Beachclub när jag blir stor?
Noel
Going HOUSE @ Burmeister
Burmeister
2010-07-19 @ 14:14:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnéa

fan vad fiint det låter dåå!

2010-07-20 @ 00:35:21
URL: http://linneaerlingborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0