Vägen till lycka

Visby 2010

Håller på att packa och det går skiiiiit. Hatar att packa, försöker alltid att ta med mig hela garderoben fastän jag inte har plats och att jag inte kommer att använda typ hälften av det jag tar med mig...Det värsta av allt är när man är tvungen att välja bort saker av det man planerat att ta med sig, då smyger ångesten sakta fraaaam!

But anywaay den hemliga destinationen jag ska till idag är ju sjääälvklart Visby/Gotland. Såå jäääävla najs det kommer bli. Förra året gjorde showa vi hela öön och iår ska vi göra det igen.

VISBY TVÅTUSENTIO, NU KÖR VI!!!


Avicii vs Tv Rock, Axwell Ft. Live Element – Bromance in the Air Tristan Garner Bootleg

               
La liga förra året, iår blir ligan större!
La Liga
Noel babaa förra året, iår myyycket större!
Noel
Hamnplan 5, det är där det händer!
Hamnplan 5
Axwell visade vart skåpet skulle stå!
Axwell
Tofta Beach Club, det är där det händer efter att saker och ting har hänt!
Tofta Beach Club

 Gå loss till max, ses vi på Gotland? Aaahråå

2010-07-16 @ 16:12:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sofie

Ha det så kuuuuwl dööh!

2010-07-16 @ 17:14:36
URL: http://thirdchapter.blogg.se/
Postat av: sofie

Haha aah se där se där! I allafall där jag kommer hålla hus ;)

2010-07-17 @ 08:34:54
URL: http://sofish.devote.se
Postat av: sofie

fan nu skrev jag fel adress :(

2010-07-17 @ 08:35:16
URL: http://thirdchapter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0