Vägen till lycka

Ponny-ligan

Nu är det ju så att jag varit på denna ö i lite mer än två veckor och det känns som om jag varit här en evighet även fastän tiden går så snabbt här. Party all night long antingen bakom båset eller innanför. Min vistelse här har i allafall varit helt underbar hittills och det ser ut som om jag har haft min sista spelning. A life as a DJ är ingenting man ska klaga på alltså, kanske blir det att satsa på det?

Hur som haver, jag är sjukt trött just och härborta kan jag sova bort en hel dag om jag så skulle vilja. Jag som annars är uppe tidigt, går o lägger mig seent och vaknar tidigt igen. Det tar på krafterna att vara en partyprisse helt enkelt. Solen har tittat fram efter ett bra tag, så får se vart jag och Shanaz - Bananaz tar vägen ikväll. Kanske gå på bioo innanför riingmjuureen eller party utanför den?! 

                                 Usher  Feat. Jay-Z & Ester Dean – Hot Toddy
                
                                              Drake – I’m Ready For You
                
                      Wayne Marshall Feat. Rihanna & Mavado – My Heart Lies
                 
                                                   Kid Cudi – Mojo So Dope
                
                                           Mike Posner – Bow Chicka Wow Wow
                



2010-07-31 @ 18:21:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0