Vägen till lycka

Anything can happen

Vad hände igår? Typ inget men ändå mycket kanske...Trippen till ikano gled runt, hann knappt komma in i H&M innan jag såg en skön skjorta som dessutom låg på rea och självklart kunde jag tacka nej...nooot! Detta håller inteeee men åkte i allafall in till staden senare för att utföra lite ärenden, säga hej till korvgubben i Sibylla och senare vidare på äventyr. 

Inte varje dag man ser en golden retriever köra en bil. Har ju hört att det är en familjehund men att de klara av sådana sysslor visste jag inte om...
Skön hund
Gamlingar som fortfarande har åldern inne och får unna sig något gott!
Wii
Pearl
2010-07-09 @ 12:33:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sofie

haha!!! ajdå, hällde jag vin på dig? va nog inte meningen ;) jag duschade massor haha

2010-07-09 @ 13:48:16
URL: http://sofish.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0