Vägen till lycka

HotHotHot

Mina läsare har hört min bön! Canon sponsrar mig med en systemkamera hur greaat är inte det;) Så om ett tag när jag väl har kameran i min hand tar jag denna blogg till en ny nivå!

Ikväll blir det kanske party like a rockstar med Tholle och förmodligen träffa annat gott folk ute. Mycket mer än så här har jag nog inte att säga förutom att dagen har bestått av Elena Alexandra Apostoleanu A.K.A INNA. Var skit trött igår men det var kul och idag är jag inte mycket piggare, men det blir nog bättre med tiden som tickar.

Nu blir det duschen om man säger så...




INNA - Amazing

INNA - 10 minutes ( Club remix by Play and Win )

INNA - Deja vu

INNA - Love


Tjingelingen
2010-02-06 @ 18:30:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0